Apēd stresu!

Mūsdienu pasaulē ir daudz problēmu, kas ikdienā liek mums izjust stresu. Diemžēl daudziem cilvēkiem radies ieradums stresu “apēst”. Ēšana rada labsajūtu, it īpaši, ja tiek ēsti saldumi un citi ne tie veselīgākie produkti. Protams, neveselīga ēšana negatīvi ietekmē skaitli, ko redzat uzkāpjot uz svariem. Patīk stresu “apēst”? Dariet vismaz to veselīgi!

1. Spirulīna

Tas ir pulveris, ko var pievienot kokteiļiem, zupām vai vienkārši atšķaidīt ūdenī. Spirulīna satur B vitamīnu, kas ir atbildīgs par mūsu nervu sistēmas stāvokli. Tās ikdienišķa lietošana samazinās nogurumu un uzlabos emocionālo pašsajūtu.

2. Dārzeņi

Patiesībā, “ēdot” stresu, cilvēks nemaz negrib ēst, bet vienkārši kaut ko košļāt. Lielisks risinājums būtu ēst burkānus, gurķus, tomātus vai jebkurus mīļākos dārzeņus. “Apēdīsies” gan stress, gan ķermenis būs pateicīgs.

3. Greipfrūts

Tas ir viens no vispopulārākajiem dabas dotajiem antidepresantiem. Nav gluži Napoleona kūciņa, bet nu garšīgs tāpat. Apēdiet to un jau pēc stundas sajutīsiet kā jūsu garastāvoklis uzlabojas! Augļa noslēpums ir lielais C vitamīna daudzums, kas, savukārt, cilvēka ķermenī maksimāli ražo enerģiju.

4. Auzu pārslas

Lai justos paēdis, sāc katru rītu ar auzu pārslu putru. Varbūt pārsteidzoši, bet auzu pārslas palīdz ražot serotonīnu jeb laimes hormonu.

5. Avokado

Tas neitralizē vienu no mūsu ķermeņu kaitīgākajiem hormoniem – kortizolu. Tāpat avokado satur ļoti daudz uzturvielu.

6. Ingvers

To vislabāk pievienot kādam dzērienam – tējai, sulai vai ūdenim. Tas būs labs līdzeklis pret stresu un pozitīvi ietekmēs nervu sistēmu.

7. Rieksti

Kad ķermenis izjūt stresu, tas straujāk sāk patērēt cinku, attiecīgi noguruma sajūta un trauksme parādās daudz ātrāk. Rieksti būs labs cinka avots, tajā pašā laikā samazinot stresu. Jāatgādina tikai tos lietot saprātīgā daudzumā.

8. Kumelīšu tēja

Uzvāri kumelīšu tēju, ietinies siltā segā un ķermenis jutīs siltumu un komfortu. Kumelīšu tēju lieliski mazina galvassāpes un palīdz bezmiega gadījumos.

9. Tumšā šokolāde

Jo rūgtāka, jo labāk! Taču, tāpat kā ar riekstiem, ar šokolādes ēšanu nevajag aizrauties! Kas par daudz, tas par skādi.