Kā uzlabot savu ikdienas kvalitāti?


Aktīvs dzīvesveids cilvēka ķermenim nozīmē vairāk smieklu, mazāk stresa, bet galvenais – vairāk kustību. Lai iedvesmotu jūs doties ārā un izmantot skaisto un saulaino pavasari, piedāvājam piecus iemeslus, kāpēc ieviest savā ikdienā vairāk fizisko aktivitāšu:

Mierīgi un apmierināti hormoni

Piemēram, dopamīns, kas rodas smadzenēs, ir nepieciešams, lai cilvēks justos apmierināts. Sports stabilizē šī hormona veidošanos, tāpēc pēc aktīvākām kustībām cilvēks jūtas daudz laimīgāks.

Pazūd stress

Regulāras sportiskās aktivitātes spēj maksimāli samazināt stresa līmeni cilvēka organismā. Dzīve bez stresa – tā jau ir pilnīga laime un brīvība.

Parādās enerģija

Ir dienas, kad nav spēka pat piecelties no gultas. Tieši šajos brīžos vajadzētu sevi saņemt rokās un pierunāt kaut nedaudz pakustēties. Lai arī varētu šķist otrādāk, tomēr pēc sportiskām aktivitātēm enerģija nevis pazūd, bet parādās. Jo vairāk enerģijas – jo vairāk laimes!

Pašpārliecinātība un ticība sev un saviem spēkiem

Regulāras fiziskās aktivitātes pozitīvi ietekmē ne tikai iekšējo garastāvokli, bet arī fizisko labsajūtu. Ar katru dienu, ko veltīsiet ķermeņa izkustināšanai, pašsajūta, pašpārliecinātība un ticība sev tikai palielināsies.

Bezmiega pārvarēšana

Ja jums ir problēmas ar miegu, tad fiziskās aktivitātes ir tās, kas var palīdzēt. Regulāri treniņi uzlabos ne tikai iemigšanas problēmu vakaros, bet arī uzlabos miega kvalitāti.

Kā zināms, ne visi mīl skriešanu, ne visi mīl svaru zāli, taču novēlam jums atrast savu mīļāko veidu kā izkustēties! Tā var būt arī vienkārša ikdienas garā rīta vai vakara pastaiga, austiņās skanot radio Relax FM. Kā saka Alberts Einšteins, dzīve ir kā braukšana ar velosipēdu. Lai saglabātu līdzsvaru, ir jākustas.